РОБОТА
РОБОТА
ІЗ ОБДАРОВАНИМИ
ДІТЬМИ
ФОРМИ ТА МЕТОДИ
Обдарованість людини - це
маленький паросточок, який ледве прокльовується із землі і вимагає до себе
величезної уваги. Необхідно пестити і леліяти, доглядати за ним зробити все
необхідне, щоб він виріс і дав рясний плід.
В.А.СУХОМЛИНСКИЙ
ФОРМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПРЕДМЕТНИКА З ОБДАРОВАНИМИ
УЧНЯМИ
1.
Розв’язання нестандартних завдань на уроках та у позаурочний час. 2.
Індивідуальна
і диференційована робота.3.
Ділові
ігри, інтерактивні методи навчання.4.
Участь
у конкурсах різних рівнів.5.
Участь
у предметних олімпіадах.
Обдарованість людини - це маленький паросточок, який ледве прокльовується із землі і вимагає до себе величезної уваги. Необхідно пестити і леліяти, доглядати за ним зробити все необхідне, щоб він виріс і дав рясний плід.
В.А.СУХОМЛИНСКИЙ
ФОРМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПРЕДМЕТНИКА З ОБДАРОВАНИМИ
УЧНЯМИ
1.
Розв’язання нестандартних завдань на уроках та у позаурочний час.
2.
Індивідуальна
і диференційована робота.
3.
Ділові
ігри, інтерактивні методи навчання.
4.
Участь
у конкурсах різних рівнів.
5.
Участь
у предметних олімпіадах.
Обдарованість важливо не тільки знайти, а й розвинути
На думку багатьох психологів і педагогів, потенційно обдарованою є кожна здорова дитина. І за наявності сприятливих умов у родині та школі вона стає реально обдарованою
Організація роботи з обдарованими дітьми у 2020-2021 н.р. сприяє розвитку індивідуальних здібностей
кожного учня та створює умови для самореалізації. Реалізація досягається завдяки таким заходам:
·
творчі конкурси;
·
турніри;
·
зустрічі з фахівцями різних сфер
діяльності;
·
літературна вітальня;
·
факультативні заняття з основ інформатики
та комп’ютерної графіки з підключенням до мережі Інтернет;
·
робота шкільної бібліотеки та відвідування
учнями спеціалізованих, відомчих бібліотек у селищі та районному центрі;
·
здійснення навчання за допомогою
комп’ютерів та комп’ютерних комунікацій;
·
використання інформаційних технологій у
навчально-виховному процесі;
·
використання мультимедійних комплексів та
мережі Інтернет.
Крім того, освітній вимір учнівського потенціалу
реалізується в різних видах навчально-виховної діяльності:
·
Міжнародний конкурс знавців української
мови ім. П.Яцика;
·
Міжнародні конкурси “Кенгуру”, “Левеня”
«Колосок», «Гринвіч», «Соняшник»;
·
Міжнародний конкурс з українознавства;
·
Всеукраїнські предметні олімпіади;
·
Спортивні змагання та конкурси.
Робота з обдарованими дітьми включає:
1.
Створення інформаційного банку даних
«Обдарованість».
2.
Розміщення на сайті школи банку даних
«Обдарованість».
3.
Проведення психодіагностичних досліджень
моніторингу вступників.
4.
Підвищення ефективності роботи з
обдарованими учнями в урочний і позаурочний час.
5.
Залучення учнів до участі в олімпіадах,
конкурсах, турнірах. Підтримка та стимулювання творчо обдарованих дітей.
6.
Організація літнього оздоровлення.
Здійснюючи свою роботу з обдарованими дітьми, колектив
школи ставить перед собою такі завдання:
1.
Забезпечити належну підготовку учнів, які
виявляють інтерес до наукової діяльності.
2. Створення умов та залучення учнів до участі в науково-дослідницькій
роботі, опанування навичками роботи з сучасними джерелами та сучасними
технічними засобами навчання.
3. Орієнтація учнів на майбутню професію.
План роботи зі здібними та обдарованими дітьми на
2020-2021 навчальний рік Детальніше...
Наказ про організацію роботи з обдарованими учнями
в 2020-2021 н.р. Детальніше...
БАНК ДАНИХ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
ЗОШ І-ІІІ ступенів смт Рудниця 2020/2021 Н.Р.
ЗОШ І-ІІІ ступенів смт Рудниця 2020/2021 Н.Р.
№
п/п
|
ПІБ
|
Заклад
|
Клас
|
Вид
творчої діяльності
|
Назва
конкурсу
|
Рівень
проведення
|
Місце
|
1.
|
Головата Ліза
Леонідівна
|
ЗОШ
|
5
|
Інтелектуальна
|
Конкурс ім.П.Яцика
|
Районний
|
ІІІ
|
2.
|
Озаринський Максим Вікторович
|
ЗОШ
|
7
|
Інтелектуальна
|
Олімпіада з математики
|
Районний
|
І
|
3.
|
Андреїшена Кіра Олександрівна
|
ЗОШ
|
7
|
Інтелектуальна
|
Олімпіада з математики
|
Районний
|
ІІ
|
4.
|
Доцуленко Тамара Василівна
|
ЗОШ
|
7
|
Інтелектуальна
|
Конкурс імП.Яцика
|
Районний
|
ІІІ
|
5.
|
Кушнір Катерина Василівна
|
ЗОШ
|
8
|
Інтелектуальна
|
Олімпіада з математики,
хімії
|
Районний
|
І
|
6.
|
Кохан Артем
Петрович
|
ЗОШ
|
8
|
Інтелектуальна
|
Конкурс з укр.мови ім. Т.Шевченка
|
Районний
|
І
|
7.
|
Дарчук Світлана Віталіївна
|
ЗОШ
|
9
|
Поетичний
конкурс
|
«Зіркова мрія»
|
Районний
|
І
|
8.
|
Головата Марія Леонідівна
|
ЗОШ
|
9
|
Поетичний
конкурс
Інтелектуальна
|
«Зіркова мрія»
Олімпіада з укр. мови, історії,
біології
|
Районний
|
І
ІІІ
|
9.
|
Мазур Марина Володимирівна
|
ЗОШ
|
10
|
Інтелектуальна
|
Конкурс ім.П.Яцика
Олімпіада з історії,укр.мови
|
Районний
|
ІІІ
ІІІ
|
10.
|
Чорний Владислав Віталійович
|
ЗОШ
|
11
|
Інтелектуальна
|
Олімпіада з історії
|
Районний
|
ІІІ
|
11.
|
Кіснічан Яна Олександрівна
|
ЗОШ
|
11
|
Інтелектуальна
|
Олімпіада з правознавства
|
Районний
|
ІІІ
|
Олімпіади допомагають покращити знання та підготувати
до подальшого вивчення обраних дисциплін.
Онлайн-олімпіада "На урок"
Онлайн-олімпіада «Vseosvita» .
Метою
проведення олімпіади з україської мови будо виявити кращі знання з дисципліни, показати важливу роль мови, розвивати творчі здібності учнів.
Школярі отримали сертифікати та подяки.
Немає коментарів:
Дописати коментар