Шукати в цьому блозі

Учнівське самоврядування

2023/2024 н.р.


17.11. Сьогодні відбулося тренінгове заняття для лідерів учнівського самоврядування: "Толерантність - крок до гуманізму".



    В жовтні міністерства учнівського самоврядування повноцінно розпочали свою роботу. Перед канікулами міністри зібрали всі свої команди, на засіданнях обговорили плани роботи та розділили обов’язки, радники дали настанови та побажали наснаги  у відповідальній роботі.












27 вересня відбулося установче засідання ради лідерів учнівського самоврядування парламентської республіки ТЕМП.

2022/2023 н.р.

Щорічно в нашому ліцеї проходять вибори Президента шкільного самоврядування. Так склалися обставини, що цього навчального року вибори проходили в Google формі.

   На посаду Президента претендувало двоє кандидатів: учень 10 класу КОВАЛИШЕН Денис та учениця 9 класу НАСІКІВСЬКА Варвара. Учні представили свою кандидатуру у відеозверненні.

        Цього тижня відбулося голосування. За результатами учнівського волевиявлення Президентом ліцею стала учениця 9 класу НАСІКІВСЬКА Варвара. Вона перемогла свого опонента та набрала 57% голосів. 

  Вітаємо переможця! Бажаємо натхнення, цікавих задумів та творчих злетів!


26 жовтня відбулося чергове засідання ради учнівського самоврядування нашого ліцею.

Нові ідеї та енергетика повна креативу і позитивного мислення-так в загальному можна сказати про традиційний збір учнівського самоврядування. Міністри сформували свої команди і планували свою роботу на наступний місяць, ділилися проектами, які втілюватимуть в життя.

Юні лідери активно працювали, засідання було продуктивним і дало усім поштовх до нових ініціатив та починань.

                              


                             


                             


 Основні завдання, які вирішує учнівське самоврядування:

1. Сприяє навчальній та творчій діяльності учнів.

2. Формує особистість з глибоко усвідомленою гро­мадянською позицією.

3. Забезпечує комплексний виховний вилив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої і систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та школи.

4. Формує ініціативну, здатну приймати нестандартні рішення, особистість.

5. Забезпечує захист прав і інтересів учнів.

6. Створює широке поле можливостей для самореалізації школярів в конкретних справах.

6. Виховує почуття власної гідності, вчить досягати індивідуальної та суспільної мети.

7. Відвертає дітей від асоціальних форм поведінки.

Організація учнівського самоврядування в дитя­чому колективі надзвичайно складний і багатопла­новий процес. Він вимагає від педагогічного колективу значних колективних зусиль, єдності в цій роботі.

Структура учнівського самоврядування

До учнівської ради входять старости всіх класів. Така структура є оперативною, вона дає змогу швидко передавати учнівському загалу, особливо у великій школі, інформацію про рішення ради, організувати будь-яку акцію, забезпечити її проведення і підбивати підсумки. Старости класів є першими помічниками класного керівника і залежно від стадії розвитку учнівського колективу, виконують ті організаційні педагогічні функції, які їм доручають.

Педагогічне керівництво розвитком самоврядування учнів

Самоврядування — не є наданням учням можливості робити що завгод­но. Це — найвища, найскладніша форма педагогічного керівництва.

Школа, яка готує підростаюче покоління до життя в умовах демократії, не може існувати без розгорнутої системи учнівського самоврядування. Самоврядування — не гра і не самоціль. Це — дієвий метод досягнення широкого спектру виховних завдань — громадської активності, соціальної відповідальності, набуття всебічного морального досвіду.

Особлива увага в організації дієвого учнівського самоврядування відводиться педагогічному керівництву.

Основними завданнями педагогічного керівниц­тва учнівським самоврядуванням є:

• визначення системи органів колективу і уповноважених осіб з числа учнів;

• передача дітям організаторського досвіду;

• навчання їх організаторській майстерності;

• залучення учнів до самоуправлінської діяльності та роботи органів колективу;

• надання їм щоденної допомоги.

Важливою умовою педагогічного керівництва учнівським самовряду­ванням на цьому етапі є постійний пошук нових форм та методів органі­заційної діяльності учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  #ворогамКришка #благодійнийФондОвес Сьогодні спільними зусиллями ми здійснили першу поставку пластикових кришечок у межах Всеукраїнськ...