2023/2024 н.р.
17.11. Сьогодні відбулося тренінгове заняття для
лідерів учнівського самоврядування: "Толерантність - крок до
гуманізму".
В жовтні
міністерства учнівського самоврядування повноцінно розпочали свою роботу. Перед
канікулами міністри зібрали всі свої команди, на засіданнях обговорили плани
роботи та розділили обов’язки, радники дали настанови та побажали наснаги у відповідальній роботі.
27 вересня відбулося установче засідання ради
лідерів учнівського самоврядування парламентської республіки ТЕМП.
2022/2023 н.р.
Щорічно в нашому ліцеї проходять вибори Президента шкільного самоврядування. Так склалися обставини, що цього навчального року вибори проходили в Google формі.
На посаду Президента претендувало двоє кандидатів: учень 10 класу КОВАЛИШЕН Денис та учениця 9 класу НАСІКІВСЬКА Варвара. Учні представили свою кандидатуру у відеозверненні.
Цього тижня відбулося голосування. За результатами учнівського волевиявлення Президентом ліцею стала учениця 9 класу НАСІКІВСЬКА Варвара. Вона перемогла свого опонента та набрала 57% голосів.
Вітаємо переможця! Бажаємо натхнення, цікавих задумів та творчих злетів!
26 жовтня відбулося чергове засідання ради учнівського самоврядування
нашого ліцею.
Нові ідеї та енергетика повна креативу і позитивного мислення-так в
загальному можна сказати про традиційний збір учнівського самоврядування.
Міністри сформували свої команди і планували свою роботу на наступний місяць,
ділилися проектами, які втілюватимуть в життя.
Юні лідери активно працювали, засідання було продуктивним і дало усім
поштовх до нових ініціатив та починань.
Основні завдання, які вирішує учнівське самоврядування:
1. Сприяє навчальній та творчій діяльності учнів.
2. Формує особистість з глибоко усвідомленою громадянською позицією.
3. Забезпечує комплексний виховний вилив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої і систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та школи.
4. Формує ініціативну, здатну приймати нестандартні рішення, особистість.
5. Забезпечує захист прав і інтересів учнів.
6. Створює широке поле можливостей для самореалізації школярів в конкретних справах.
6. Виховує почуття власної гідності, вчить досягати індивідуальної та суспільної мети.
7. Відвертає дітей від асоціальних форм поведінки.
Організація учнівського самоврядування в дитячому колективі надзвичайно складний і багатоплановий процес. Він вимагає від педагогічного колективу значних колективних зусиль, єдності в цій роботі.
Структура учнівського самоврядування
До учнівської ради входять старости всіх класів. Така структура є оперативною, вона дає змогу швидко передавати учнівському загалу, особливо у великій школі, інформацію про рішення ради, організувати будь-яку акцію, забезпечити її проведення і підбивати підсумки. Старости класів є першими помічниками класного керівника і залежно від стадії розвитку учнівського колективу, виконують ті організаційні педагогічні функції, які їм доручають.
Педагогічне керівництво розвитком самоврядування учнів
Самоврядування — не є наданням учням можливості робити що завгодно. Це — найвища, найскладніша форма педагогічного керівництва.
Школа, яка готує підростаюче покоління до життя в умовах демократії, не може існувати без розгорнутої системи учнівського самоврядування. Самоврядування — не гра і не самоціль. Це — дієвий метод досягнення широкого спектру виховних завдань — громадської активності, соціальної відповідальності, набуття всебічного морального досвіду.
Особлива увага в організації дієвого учнівського самоврядування відводиться педагогічному керівництву.
Основними завданнями педагогічного керівництва учнівським самоврядуванням є:
• визначення системи органів колективу і уповноважених осіб з числа учнів;
• передача дітям організаторського досвіду;
• навчання їх організаторській майстерності;
• залучення учнів до самоуправлінської діяльності та роботи органів колективу;
• надання їм щоденної допомоги.
Важливою умовою педагогічного керівництва учнівським самоврядуванням на цьому етапі є постійний пошук нових форм та методів організаційної діяльності учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар